سلول های بنیادی مفید است به درمان نفروپاتی IgA به عملکرد کلیه 36٪
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سلول های بنیادی مفید است به درمان نفروپاتی IgA به عملکرد کلیه 36٪

سلول های بنیادی مفید برای درمان نفروپاتی IgA به عملکرد کلیه عملکرد کلیه 36٪ 36٪ در معنای نفروپاتی IgA در مرحله 3 بیماری کلیه پیشرفت است. سلول های بنیادی درمان موثر بیماری های کلیوی به دلیل اختلال سیستم ایمنی بدن است.

چگونه سلول های بنیادی می تواند نفروپاتی IgA با عملکرد کلیوی 36٪ درمان؟

میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) تقسیم بیماری مزمن کلیه، از جمله نفروپاتی IgA در پنج مرحله. در مرحله 3، کلیه ها در حال کار در 30٪ ~ 44٪. در این وضعیت، بیماران شروع به از تعدادی از نشانه ها و عوارض رنج می برند. به منظور بهبود کیفیت زندگی بیماران، آنها را به اتخاذ اقدامات موثر برای مدیریت مشکل کلیه خود را.

سلول های بنیادی شامل شش مرحله: تشخیص علمی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، حفاظت از سیستم ایمنی و تنظیم ایمنی بدن. این مراحل می تواند کمک به مزایای زیر را برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA به ارمغان بیاورد.

1. تشخیص صحیح: از طریق تست پیشرفته، پزشکان می تواند محل و درجه آسیب کلیوی دقیقا برای بیماران خود تعیین می کند.

2. مهار واکنش های التهابی در کلیه: از آنجا که کمپلکسهای ایمنی می تواند در زمان کوتاه حذف شود، برخی از روش های مورد نیاز برای مهار فعالیت این مجتمع.

3. حذف کمپلکسهای ایمنی، روش های درمان خون و برخی از داروهای چینی می تواند کمک به حذف کمپلکسهای ایمنی. در حالی که این عوامل بیماری زا حذف کردن، بافت کلیه باقی مانده می تواند محافظت عملیات.

سلول های آسیب کلیه 4. تعمیر: در مرحله 3، بخشی از سلول های ذاتی کلیه تنها آسیب دیده، به طوری که برخی روش ها در سلول های بنیادی برای افزایش بازیابی آنها.

5. اجتناب از عود نفروپاتی IgA: تنها در صورتی که سیستم ایمنی بدن است عملکرد به طور معمول، می تواند بیماران نفروپاتی IgA به طور موثر جلوگیری می کند. بنابراین، بیماران باید برخی از درمان های برای عادی سیستم ایمنی بدن خود را.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلول های بنیادی و یا می خواهید برای درمان IgA نفروپاتی خوب، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز ممکن است برای انجام کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: